czwartek, 24 lipca 2014

Sushi + Sehun

Hejo~ w najbliższym czasie pojawią się tutaj same fotorelacje, ponieważ wątpię, bym miała czas obejrzeć dramę, anime, albo cokolwiek przeczytać. Jestem bardzo zabiegana, ale im więcej czasu spędzam poza domem,tym bardziej się przyzwyczajam i zaczynam uważać to za aktywny wypoczynek, trochę inny niż moje ukochane 'gnicie' pod kołdrą~. Dziś zdjęcia z wypadu na Sushi z Piotrkiem i moje próby zabawiania się w pseudo fotografa aparatem cyfrowym ^_^

Piotr myśliciel - ujęcie pierwsze~!
Selfie z męskiej ręki ^_^
Jedzenia tak wiele~awwwwww
"Ależ bym fryty owalił"
Nie ma sesji bez derpa <3
"Czasem myślę o życiu, a później idę srać"
Porada eksperta - gdy zdjęcie jest prześwietlone, zrób je czarno-bialym!
Mój ukochany uśmiech!
*teraz spróbujmy zrobić normalne miny*
Ostatnie ujęcie jedzenia ^_^
-Huehuerehue

Na koniec kolejna próbka moich artystycznych zapędów: Art Sehuna z tęczowymi włosami ^_^



5 komentarzy:

  1. No ładnie ładnie ^ ^ Widzę, że korzystamy z wakacji na 100%! Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam lubię fotorelacje ^___^.
    Ten Piotrek to ma uroczy uśmiech! Taki ładny on! >D Zdjęcia świetne, zazdroszczę sushi, bo sama bym zjadła :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Sushi zawsze tak smakowicie wygląda, żałuję, że doceniam jego uroki jedynie na zdjęciach. xD

    OdpowiedzUsuń
  4. DAT ART. OMOMOMO ZGON. Jakie to piękne <3 Cudowne <3
    Z Was są śliczni ludzie.

    OdpowiedzUsuń