czwartek, 14 sierpnia 2014

Tydzień z Minhae~

Witam po kolejnej nieobecności~ Tym razem przygotowałam dla was fotorelację z tygodnia, który spędziłam z Minhae :D Było to nasze trzecie spotkanie, tym razem nie widziałyśmy się rok, więc nie mogłyśmy się doczekać. Gdy przyjechała, Minhae opowiadała mi o swoich przygodach z busa, czyli jak to jest jechać ze zbyt pobożnymi ludźmi, którzy zagłuszają ci nawet dramę, którą oglądasz na słuchawkach i tablecie. Postanowiłyśmy pójść na zakupy i wypić nasze pierwsze w tym roku, wspólne bubble tea~.





Drugiego dnia pojechałyśmy po ramen i znalazłyśmy bransoletki, z których trudno było ułożyć jakiekolwiek  słowa, bo literki  się nie powtarzały._. Miałyśmy zabawę, jednak niewiele brakowało, byśmy się poddały. 













Dnia trzeciego wstałyśmy jeszcze bardziej zderpione niż zwykle, więc ogarnięcie się zajęło nam sporo czasu. Zebrałyśmy się więc na dłuższą wyprawę, na drugi koniec miasta. Wróciłyśmy późnym wieczorem, całkowicie zmęczone. Tej nocy urządziłyśmy sobie imprezę tańcząc number nine od T-ary~. Tańcząc Exo nabawiłam się siniaka, nawet nie mając pojęcia, skąd on się tam wziął o.o













Następny dzień, był dniem sesji! Zaczęłyśmy od pożywnego posiłku w Macu, przeszłyśmy się przez stare miasto robiąc miliony takich samych zdjęć, aż w końcu wylądowałyśmy w kawiarni~
























Przez ten tydzień udało nam się obejrzeć całe 'Gu Family Book', choć nie sądziłyśmy, że podołamy skończyć w 7 dni 24-odcinkową dramę~ Poza tym obejrzałyśmy most do Terabithii i Sztukę dorastania, a ostatniego dnia Angus, Stringi i Przytulanki~.




Spotkanie po roku było czymś długo oczekiwanym, a jednak bardzo szybko dobiegło końca ._. Miejmy nadzieję, że zobaczymy się w najbliższe wolne~!

11 komentarzy:

  1. Jeju, dlaczego Wy jesteście takie ślicznie? ;-; wgl szok, bo Minhae dawno na bloga nic nie wstawiała i zastanawiałam się czy wszystko ok D: Ale fajnie, że spędziłyście razem miło czas ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje ci bardzo , że poświęciłaś trochę czasu i odpowiedziałaś na moje pytania :3 Również uwielbiam spaghetti mogłabym je jeść cały czas ( odbiłoby się to na mojej lini ale trudno ;3 ). :3 Muszę ci powiedzieć , że po prostu zakochałam się w twojej playliscie <3 Wysłuchałam dziś cała i naprawdę jestem oczarowana *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. Też teraz oglądam Gu Family Book ! Świetna dramka! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. aww ale z was słodycze :3
    świetnie minął wam czas, mam ochotę na bubble tea! na niuconie było wyjątkowo niedobre ><
    zdjęcia świetne, aż zrobiłam się głodna widząc jak pałaszujecie ramen :3
    kurcze, dajcie trochę ! :)
    pozdrawiam cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki fajny tydzień :c zazdroszczę wam. Wielka micha zupki D: waaaaa. Bardzo fajna sesyjka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Angus, Stringi i Przytulanki ^ ^ Uwielbiam ten film !!! Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna. <333 Na każdych zdjęciach zawsze wgapiam się w Twój makijaż, bo jest naprawdę świetny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia. Zazdroszczę Wam tego mile spędzonego tygodnia ;;

    http://kiokuwomegurasete.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Czadersko! Wyglądacie jak z anime wyjęte :) Bubble Tea jest najlepsza. Jaki smak piłyście? Jak widzę ten mem 'Is your dad a terrorist' to po prostu pękam ze śmiechu XD

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie książki, które pokazuje przez wakacje należą do mnie. Mam w tym roku zakaz chodzenia do biblioteki, bo postanowiłam zmniejszyć ilość książek do przeczytania z mojej półki :)

    OdpowiedzUsuń