poniedziałek, 5 stycznia 2015

Noworoczne postanowienia~

Jak już pisałam w poprzedniej notce, postawiłam, że ten rok będzie dużo lepszy niż poprzedni! Obietnica ta nie była bez pokrycia, gdyż od samego początku postanowiłam o to zadbać i wykorzystać ostatnie dni wolnego, by miło spędzić czas. Wczoraj wybrałam się z Piotrkiem na sushi, spacer i zakupy ^_^. Teraz kilka zdjęć, a mam nadzieję, że niedługo zbiorę się żeby dodać jakąś recenzję :3

Drag queen w designerskim szalu, 100 % Gucci!
Tacy byliśmy głodni ;_;
Omnomnom

Selfie znad jedzenia!
śliczna kawka w Sowa cafe!
Szalikowo-czapkowe selfie~
Czas na herbatę!





3 komentarze:

  1. Dobrze, że fajnie rozpoczęłaś rok ;) Oby był lepszy od poprzedniego :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O jaacie sushi uwielbiam <3 Ja rozpoczełm nowy rok od dwudniowego odsypiania sylwestra XD
    kawaii-by-kara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia, ja podtrzymuje coroczną tradycję i w tym roku również nie wymyśliłam żadnych postanowień. ^^"

    OdpowiedzUsuń