wtorek, 12 lutego 2013

Ulubione koreańskie teledyski

W związku z tym, że czekam własnie na nowe odcinki 'Flower boy next door' postanowiłam zabrać się za następną dramę, a mianowicie 'Full House: Take 2". Jak na razie dobrnęłam  do trzeciego odcinka i jestem bardzo zadowolona. Pomimo tego, że postać No Min Woo trochę mnie przeraża, całość dramy wywarła na mnie jak najbardziej pozytywne pierwsze wrażenie :) Dzisiejszy dzień jest dość nietypowy i wyjątkowy, bo poza tym, że jak co dzień oglądam sobie dramę i opijam się zielonym liptonem, wciąż czekam na jutro.

W dalszym ciągu nie wierzę, że spotkanie moje i Minhae, planowane od kilku lat, wreszcie dojdzie do skutku. To takie niesamowite uczucie nie znać kogoś, a wiedzieć, że jednak jest ci najbliższą osobą. Te wszystkie wieczory spędzone na skajpie, gg, pisaniu smsów i rozmawianiu przez telefon nareszcie doprowadziły nas do spotkania. Strasznie się cieszę i mam nadzieję, że te pięć dni, które razem spędzimy, będą niezapomniane, i uczynią tą  przerwę najlepszymi feriami na świecie. W związku z tym, że  będziemy mieszkać razem gdzie indziej, powinnam zrobić listę rzeczy do spakowania, ale to chyba dopiero wieczorem. Teraz jestem jakaś śpiąca. Jak już wspominałam wczoraj, bardzo długo spałam podczas dnia, dzięki czemu zasnęłam dopiero koło 3 nad ranem i wstałam po 10. Nie powiem jednak, żebym czuła się wyspana. 


W związku z tym, że dzisiejsza notka nie ma w sobie nic szczególnego do przekazania, postanowiłam zrobić tutaj dla was listę moich ulubionych, ukochanych i najlepszych moim zdaniem koreańskich piosenek, które darze bardzo, bardzo dużym sentymentem i wszystkie wydarzenia z ich udziałem wspominam niesamowicie miło:) Mam nadzieję, że lista przypadnie wam do gustu, bo zapewne każdy z nas ma utwory, które są dla niego szczególnie ważne~.

1. Girls' Generation - Into the new world

2. SHINee - Hello

3. MBLAQ -  It's war

4. Kim Hyun Joong - Please

5. 2NE1 - Ugly

6. BEAST - Breath

7. IU - Good Day

8. BoA - Everlasting

9. Secret - Love is move

10. Ailee - Heaven

11. C.N.Blue - Love Girl

12. Boyfriend - Don't touch my girl


A wy? Jakie są wasze ulubione kpopowe piosenki ? Trzymajcie się i życzę wam miłego dnia, FIGHTING~!

3 komentarze: