środa, 7 sierpnia 2013

Katowice - krótka fotorelacja~


Hej kochani czytelnicy :). Witam was po mojej kolejnej nieobecności. Tym razem była ona spowodowana wyjazdem do Katowic i wreszcie mogłam zobaczyć się z moją najlepszą przyjaciółką Minhae. Spędziłam tam prawie 9 dni i dawno nie byłam tak szczęśliwa. Notka miała być już wczoraj, jednak od razu po powrocie wybrałam się ze znajomymi na świętowanie szóstej rocznicy Girls' Generation. Przejdźmy jednak do fotorelacji! :)

Dzień pierwszy - derp w lustrze


Kjopta ^_^
gurem ulf, nega ulf, awouuuu~



Panda style :3



w oczekiwaniu na tramwaj












Pewnie zastanawia was ostatnie zdjęcie...Kupiłyśmy z Minhae w sklepie chińskim pluszowe królicze świnki, jednak były one plecakami. Zdjęcie przedstawia operację świnek, która polegała na odpruciu szelek plecaka, zaszycia dziur po nich, a następnie wypchanie świnki watą i gąbkami ^_^.

A teraz czas na piosenki, które nam towarzyszyły:






To chyba byłoby na tyle~ Od jutra znów zaczynam normalnie prowadzić bloga. Ogarnianie się po wyjazdach idzie mi coraz lepiej, więc w najbliższym czasie przystąpię do realizacji scenariuszy :)

23 komentarze:

  1. Ta bubble tea jest pyyyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. AAAAAAAAA! Jakie słodkie świnki *______* wy też jesteście śliczne. Od razu widać, że wypad udany <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ogarniam tych króliko-świń ... Fajne zdjęcia to ostanie zwłaszcza xD Operacja ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej jak mi się podoba ta nowa piosenka exo. Świnki najlepsze ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również się podoba, jestem w niej zakochana~

      Usuń
  5. Fajnie, ze bylas w Katowicach- moim miescie hihihi. Chociaz teraz Katowice sa strasznie rozkopane :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano niestety! Zamiast jechać do Chorzowa, szłyśmy na piechotę :D

      Usuń
  6. Królicze Świnki *0* znowu przechodzą operacje xd Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Operacja była potrzebna i poczułyśmy się jak w dramie :3

      Usuń
  7. To L to był plakat czy co? ♥. Kawaiii świnki :D.

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie nie ma takich świnek króliczych :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Czyżby ta czerwień na włosach to soczysta malina z Joanny ? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Boroku, to był autobus a nie tramwaj[*]

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdzie kupiłaś tą pandową koszulkę ?! *O* I Kimberly - Ai Ni <3 jest świetne uwielbiam tą piosenkę.

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz czarne czy czerwone włosy ? :D Ale jesteście ładne <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam taką króliczą świnkę :) Kupiłam rok temu :) Moja ma żółte spodenki i ma na imię Jeremy :D

    OdpowiedzUsuń