sobota, 24 sierpnia 2013

Kilka aktualności z mojej strony~.

Hejka~. Dzisiejszą notkę chciałabym poświęcić takiemu ogólnemu wprowadzeniu, czyli co u mnie. Rzadko pisze tutaj coś o sobie, więc raz na jakiś czas chyba by wypadało.  Wpadłam więc na pomysł, by zdać wam krótką fotorelację z moich ostatnich dni. Wprawdzie nie działo się nic ciekawego, gdyż spędzany przeze mnie czas opierał się głównie na leniuchowaniu, czytaniu książek i siedzeniu na tumblrze.

  Kiedy nudzi ci się w domu najlepiej.... porób sobie zdjęcia~ !

Prezent, który dostałam od przyjaciółki podczas jej wakacji w Londynie ~^^.
Jace i Clary - przypływ weny ~. Narysowane po seansie miasta kości ^_^
Oraz kilka zmian, które udało mi się wprowadzić w wyglądzie swojego biurka~

A wam jak mijają te ostatnie dni wakacji? Jak na złość, ja dopiero teraz wzięłam się do roboty. Zaczęłam tańczyć, oglądać dramy, rysować. Na wszystko wena jak zwykle złapała mnie dopiero wtedy, kiedy wolne się kończy, a za tydzień mam stać się uczennicą drugiej klasy liceum~.





26 komentarzy:

  1. Uroczy prezent dostałaś :3 Lubię Hello Kity :D No i ślicznie rysujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Robienie sobie zdjęć kamerką to świetna zabawa ^_^ Potwierdzam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się Twoje biurko ^ ^ Śliczny szablonik ;) Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy na twoim biurku widzę Luhana, Suho, Tao i Baekhyuna ♥wielbię♥ ? Też mam takie chwile po obejrzeniu świetnego filmu. W moim przypadku był to Zmierzch ;) (mam taki sam kurs Koreańskiego ^^ )

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka ty jesteś śliczna *-*
    Kurczę, też chciałabym taki prezent! <3
    I ta rilakkuma, boże zgon *____*

    Mam wielką prośbę. Mogłabyś kliknąć w banner sheinside, który znajduje się na końcu posta? http://yuki-chaan.blogspot.com/2013/08/wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też idę do drugiej klasy liceum. ^^
    A te ostatnie dni są u mnie pełne pracy. Powinnam się wziąć za przygotowywanie prac do szkoły, a ja najchętniej bym teraz pooglądała koreańskie filmy. ^^ Mam ich jeszcze tak wiele do obejrzenia. :D
    Trzymam kciuki za początek naszego nowego roku szkolnego, może to coś pomoże... xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna jesteś o.o -szok-. Na co dzień nosisz okularki? Ładne ;D A ten obrazek naprawdę sama narysowałaś? -kolejny szok- O.O Aż zazdroszczę talentu. Ile bym dała, żeby tak rysować... Będę wpadać częściej !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam wady wzroku :) Na zdjęciu to tylko oprawki z wyjętymi szkiełkami ^_^ Element można powiedzieć... dekoracyjny ^^

      Usuń
  8. Ten rysunek a coś w sobie :) A zdjęcia są śliczne, jesteś bardzo ładna ^_^
    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  9. JezuJezuJezu, aleś ty śliczna *_____* i jestem zdziwiona, że dopiero do 2 liceum idziesz! Nie wyglądasz i nawet jak cię nie widziałam, to myślałam, że masz więcej! XD
    Matko, ty tak ślicznie rysujesz? NARYSUJ COŚ WIĘCEJ!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie sporo osób bierze mnie za starszą, niż jestem :D

      Usuń
  10. Jak w komentarzach wyżej, jesteś prześliczna. <3
    haha Najlepiej się wszystko robi na ostatnią chwilę. A już szczególnie w roku szkolnym ma się zapał do robienia tych wszystkich rzeczy, które zaplanowało się na wakacje. xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo szybko minęły te wakacje. Mnie już minęły trzy miesiące, których kompletnie nie odczułam. Przedemną jeszcze ostatni miesiąc i powrót do rzeczywistości :<
    Ten zestawik hello kitty słodziuuutki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. jesteś przepiękna! *o*
    I masz nagłówek z najlepszej dramy jaka istnieje *o*
    You're beautiful <3<3<3
    Cieszę się że tu trafiłam ;3

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne zdjęcia ! :) Fajny prezencik i biurko ! Sama muszę trochę swoje pozmieniać. ^^

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń