poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Sierpniowy Review

Hej kochani! Dziś notka będzie jedną z tych mniej twórczych, gdyż cały dzień jestem strasznie zabiegana i zwyczajnie nie dałabym rady wymyślić nic kreatywnego w stylu scenariusza, czy recenzji. Zamiast tego, skupimy się na comebackach, debiutach i tak dalej~.

1.Tasty- MAMAMA

 Wielu fanów duetu zapewne teraz zmiesza mnie z błotem, ale niestety. Nigdy za nimi nie przepadałam, a i tym utworem nie do końca przekonali mnie do siebie. Mimo wszystko myślę, że dotychczasowych fanów Tasty utwór ten zadowoli.Co do mnie.. może kiedyś.

2. B.A.P - Badman

Na recenzje klipu zapraszam do oddzielnej notki: http://genie-for-your-wish.blogspot.com/2013/08/badman-recenzja-klipu.html

3. Henry- Trap(Chinese ver.)

Henry ten sam, utwór ten sam, jedynie wersja językowa inna. Pozostaje im chyba tylko powiedzieć to, co przy wersji koreańskiej. Piosenkę uwielbiam. Naprawdę mi się podoba.

4.2ne1- Do You Love Me

Na temat tej piosenki krążą właściwie same pozytywne opinie. Więc... dlaczego mnie się ona w ogóle nie podoba? Nie mam pojęcia. Od początku mojej przygody z kpopem jestem fanką 2ne1 i chyba "Do you Love me" jest pierwszym ich utworem, ktory tak naprawdę nie przypadł mi do gustu. Nie umiem umotywować swojego zdania, oprócz argumentu, że w piosence jest zwyczajnie coś, co nie nadaje jej tej fajnej, typowej dla 2ne1 inności. Po prostu kurcze.. no nie :C

5.Bumkey - Attraction

A w tym przypadku moja ocena będzie jak najbardziej pozytywna. Bardzo fajny bit, głos. Teledysk niby niczym się nie wyróżnia, ale wszystko jest niezwykle przyjemne, a piosenka ta na stałe zagości na mojej liście odtwarzania. Zdecydowane tak.

6.Phantom - I already know

Chłopaki z Phantom to artyści, których polubiłam dzięki piosence ,,Burning Down". Nigdy niestety bardziej nie zainteresowałam się ich twórczością, a dopiero po jakimś czasie natrafiłam na ten utwór. Czy podoba mi się? Bardzo. Jest przyjemny, uroczy, bardzo, bardzo fajny.

7.Kim Hyung Jun - Always love you

Ta piosenka jest chyba moim faworytem w dzisiejszym zestawieniu. Odkąd tylko usłyszałam ją po raz pierwszy, mogłabym jej słuchać i słuchać. Bardzo im się spodobała, tak jak i teledysk. jest przeurocza, pełna fajnych uczuć, lekko wakacyjna. Zdecydowanie jestem na tak. Dobra robota Hyung Jun!

8.ZE:A - The Ghost of wind

ZE:A mają w sobie coś, co nadzwyczaj skutecznie sprawia, że nie mogę na nich zafazować. Mimo to piosenka zrobiła na mnie pozytywne wrażenie i myślę, że od czasu do czasu jej posłucham. Nie obiecuję sobie jednak wiele, gdyż nigdy nie byłam w stanie w pełni polubić tego zespołu.

9.EXO- Growl(2nd version)

Growl zdecydowanie jest moim ulubionym utworem wśród wszystkich, które ukazały się w wakacje. W teledysku widać całe Exo i choć jest ubogo, taniec nadrabia wszystko. Druga wersja teledysku nie zaskakuje, gdyż jest podobna do pierwszej, jednak z ogromną przyjemnością się ją ogląda. Jednak wszystko to zasługa chłopaków. Zgaduję, że oglądanie Exo sprawiałoby mi tyle samo przyjemności, nawet gdyby tańczyli w ogrodniczkach na polu kukurydzy. Jeden z niewielu przypadków świata muzyki, gdzie w teledysku może nie być nic, a talenty będą mówiły same za siebie.

10. SeungRi- Gotta talk to you

O sierpniowo-wrześniowych comebackach w YG ent głośno już od jakiegoś czasu. Na pierwszy ogień jeśli chodzi o solówki BigBang jak i o powrót całego zespołu, poszedł ero maknae, SeungRi. Teaser nowego utworu wstrząsnął wszystkimi, więc zacierałam ręce, co tym razem wytwórnia nam sprezentuje. Piosenka jest stosunkowo wolna, co już jest jakąś odmianą. Podoba mi się, choć nie powiem, czuję pewien niedosyt. 

11.Henry(ft. Amber) - 1 4 3 (I love you)

Wstyd się przyznać, ale w tym wszystkim chyba bardziej nie mogłam doczekać się Amber niż Henry'ego, do którego oczywiście żywię ogromną sympatię. Utwór ten również zaliczyłabym do grona tych wakacyjnych. Szkoda jednak, że ukazał się pod koniec sierpnia. Jednak ocena jak najbardziej pozytywna! Podoba mi się.

12. NU'EST- Sleep talking

Moje perypetia z zespołem Nu'est były bardzo pokopane. Jak najpierw bardzo ich nie lubiłam, tak z singla na singiel coraz bardziej mnie do siebie przekonywali, a ja stawałam się ich fanką. Na "Sleep Talking" czekałam odkąd tylko pojawił się teaser i dzięki bogu się nie zawiodłam. Chłopcy wyglądają świetnie, piosenka i teledysk są pomysłowe, układ taneczny uroczy, a nawet w tym wszystkim pomimo ogólnej niechęci do jego osoby, spodobał mi się Ren!

13. C.N.Blue- One more Time

Za każdym razem, gdy C.N.Blue coś wydają, moje serce się raduje. Naprawdę ich uwielbiam, a każda ich piosenka sprawia (pomimo że kilka ostatnich wydanych po japońsku jest do siebie dość podobnych), że wciąż figurują na liście moich ulubionych zespołów. Są bardzo fajną alternatywą dla elektronicznego czy też bardzo skocznego kpopu. Grają leciutkiego pop-rocka, a ich muzyka odpręża. Przy "One more time" również się nie zawiodłam.

14. Teen Top - Rocking

O teen top już od jakiegoś czasu nie wiem co myśleć, choć od początku ich lubiłam. I ta piosenka pozostawia we mnie mieszane odczucia. Jest kolorowo, nie brakuje elektro brzmień, a tło, na którym tańczą chłopcy przypomina kościelne witraże. Naprawdę jestem ostro skonfundowana. Za plus mogę chyba uznać stylizacje chłopaków, bo stroje zarówno jak i fryzury bardzo mi się spodobały. Piosenka ma w sobie coś wciągającego jednak... nie jestem pewna.


~~A wam które piosenki sierpnia najbardziej przypadły do gustu?

18 komentarzy:

  1. Ojoj widzę że jestem sporo do tyłu jeśli chodzi o k-pop ^^" Z tych co tutaj dodałaś to chyba dla mnie Seungri i Henry mają najfajniejsze piosenki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Growl podbiło moje serce najlepsza piosenka ever <3

    OdpowiedzUsuń
  3. EXO EXO <33 Jak ja ich lubię :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim faworytem też jest ,,Always love you", uwielbiam taki uroczy i pogodny klimat ;3
    No i oczywiście jako fanka CNBlue wybieram też ,,One more Time" ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Henry po chińsku brzmi całkiem fajnie. Chciałam też wspomnieć o piosence Rainie którą masz w tle jest naprawdę bardzo ładna, uwielbiam ją. A parę z tych piosenek na twojej liście słyszałam dwa dni temu na SOA. ^^ Choć nie jestem fanką kpopu to fajne do potaczenia. :D

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. No, kurdę oczywiście CNBlue forever! XDD Przyznam szczerze, że... większości zespołów, które wymieniłaś i także ich piosenki... no, zwyczajnie ich nie znam. Jestem daleko w tyle w tym muzycznym świecie, muszę podgonić xP.
    A propos. Już dawno miałam to napisać. Czyżbyś szykowała recenzję You're beautiful? Bo widzę nowy nagłówek ohoho XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie widzieć, że ktoś lubi C.N.Blue :) Niestety nie spotykam wielu takich ludzi w kpopowym środowisku ;c

      Usuń
  7. Jaaaaa tych zespołów i wokalistów jest tak wiele, że aż dziw bierze xD Jak Ty rozpoznajesz ich twarze? xD Jakoś żadna z piosenek nie zainteresowała mnie tak bardzo żebym mogła choć na chwilę wrócić do kpopu ;/ Chyba na jakiś czas koreańska muzyka została odstawiona przeze mnie na dalszy plan. Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednych rozpoznaje bardziej, innych mniej :) Niemniej jednak wszyscy są dla mnie inni, choć czasem mam trochę problem z imionami, jeśli jest to nowo poznany zespoł~.

      Usuń
  8. Ja uwielbiam Tasty <3
    A co do Teen Topów to nie podoba mi się, ale jest strasznie fazowe XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Henry w wersji chińskiej tak mi dziwnie brzmiał, ale podobało mi się, gdybym tego dłużej słuchała to pewnie zachciałoby mi się uczyć chińskiego :) Jego druga piosenka z Amber spodobała mi się już na singlu Trap i cieszyłam się, że będzie do niej teledysk, ale jakoś nie zrobił na mnie wrażenia. Nu'est kocham nad życie i teraz Sleep Talking nawet we śnie mi pobrzmiewa, a CNBlue to moje nowe odkrycie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Henry po angielsku jest również świetny :) Polecam sprawdzić^^

      Usuń