piątek, 31 maja 2013

K-popowe nowości i nie tylko...


Hej~! W związku z tym, że mamy trochę wolnego, a ja nie oglądam chwilowo żadnej dramy, postanowiłam zrobić podsumowanie k-popowych nowości ostatnich tygodni. W notce znajdą się teasery, teledyski, wszystko to co najistotniejsze, czego dowiedzieliśmy się przez minione tygodnie. Było tego całkiem sporo, więc pomyślałam, że przydałoby się co nieco ogarnąć. Przy okazji chciałabym poznać wasze opinie w komentarzach ! Co wam się podobało, co nie, na co czekaliście lub czekacie, co was usatysfakcjonowało, czy wręcz przeciwnie - zawiodło. No ale przejdźmy do zestawienia :)

1. CL - The Baddest Female

O solo liderki 2ne1 przez długi czas było głośno. W końcu się doczekaliśmy! CL sprezentowała nam kawał dobrego rapu i dość kontrowersyjny styl. Sama koncepcja teledysku przypomina mi "One of a Kind"         G-Dragona, ale przykro mi CL, smok jest tylko jeden. Mimo to, solowy debiut artystki uważam za udany. Piosenka przez długi czas budziła we mnie sprzeczne odczucia, ale w końcu się do niej przekonałam~.

2. 2PM - A.D.T.O.Y

Bez bicia i owijania w bawełnę przyznam się, że nigdy nie byłam fanką 2PM. Ich muzyka nieszczególnie do mnie przemawiała, podobały mi się może ze dwie piosenki i byłam przekonana, że raczej już niczym mnie nie zaskoczą. I tu się pomyliłam. A.D.T.O.Y bardzo, bardzo, bardzo mi się podoba. Oby tak dalej chłopcy!

3.SHINHWA -This Love

Właściwie nie jestem specjalistką od SHINHWA'y, bo znam ich tylko dzięki singlowi "Venus". Co prawda trochę nie moje klimaty, ale piosenkę uważam za całkiem w porządku. Nie do końca mój rodzaj beatu, ale daje radę. Fanom zespołu na pewno się spodoba^^

4. VIXX - Hyde

To jeden z głośniejszych comebacków maja, przynajmniej w moim otoczeniu, gdyż masa moich znajomych szaleje za VIXX. Ja niestety nigdy nie byłam i raczej nie będę fanką tego zespołu, ale uważam, że teledysk jest bardzo fajny, i piosenka całkiem wpadająca w ucho.

5. Lee Hyori - Bad Girls

Niestety nie porwało. Nie umiem wiele powiedzieć ani o piosence, ani o teledysku.  Po prostu trzy razy nie.

6. 100% - Want you back

Mogłabym napisać tutaj dokładnie to samo, co przy "A.D.T.O.Y" 2PM. Jestem pozytywnie zaskoczona, choć to nie są do końca moje klimaty. Mimo wszystko piosenka kilka razy przewinęła się przez moją playlistę listę i może jeszcze kilka razy znajdzie na niej miejsce. To chyba tyle jeśli chodzi o 100%.

7. Boyfriend - On & On

Na wstępie pragnę zaznaczyć, że jestem ogromną fanką Boyfriend, ale niestety nie przepadam za ich japońską twórczością. Mimo to nie można im odmówić słodkości w każdej kwestii :3

8. EXO - Wolf (wersja chińska i koreańska)

W związku z tym, że jest to stosunkowo najmłodszy w tej chwili i chyba najbardziej oczekiwany w tym roku comeback, EXO zostawiłam sobie na koniec, niczym wisienkę na torcie. Jako Exotic czekałam na nich ponad rok i faktycznie wiele razy myślałam, że pewnie zanim chłopcy z obcej planety wrócą, ja już wyląduje na kpopowej emeryturze. Mimo to czekałam wiernie, i w końcu się doczekałam. Uroniłam nawet łezkę ze szczęścia. Mimo to, piosenka ma swoje lepsze i gorsze momenty, chociaż nawet pomimo kilku wad strasznie mi się podoba, tak samo jak teledysk. Czekam aż SM wyda Drama version, bo to będzie coś pięknego!

Tyle chyba jeśli chodzi o teledyski. Mam nadzieję, że wymieniłam tej najważniejsze. Jeśli o czymś zapomniałam, piszcie w komentarzach ;). Teraz chciałabym przedstawić wam teasery zbliżających się powrotów i debiutów :

1. Lee Min Ho - Love Motion

W tym przypadku muszę przyznać, że ostro przedupiłam sprawę, bo nawet nie wiedziałam, że Min Ho śpiewa. Kojarzyłam go raczej po prostu z mega utalentowanym aktorem, ale jestem bardzo ciekawa teledysku. Piosenkę słyszałam w pełnej wersji audio dosłownie przed chwilą i bardzo mi się podoba. Mam nadzieję, że Min Ho mnie nie zawiedzie, a jego status ulubionego Koreańczyka w moim sercu tylko się umocni i będę fanką nie tylko jego gry aktorskiej, ale również muzyki.

2. MBLAQ - Smoky Girl

Jeden z moich ulubionych zespołów, na który czekam już bardzo długo. Po genialnym zeszłorocznym "It's war" byłam bardzo ciekawa, co zafunduje nam J.Tune. Nic więc dziwnego, że załamałam się, kiedy w marcu wrócili z japońską wersją "Mona Lisy." Mam tylko nadzieję, że warto będzie czekać i na nowo mnie oczarują, tak jak zrobili to rok temu ;)

3. Henry - Trap (with Kyuhyun & Taemin)

Wielu z was zapewne słyszało pogłoski o nowym solowym artyście SMent. Sama byłam tym faktem bardzo zaciekawiona, zwłaszcza, że na początku wytwórnia pokazała nam tylko plecy idola. Nie ukrywałam zadowolenia, kiedy dowiedziałam się, że tym solistą jest Henry.  Widząc go w dość nieregularnym składzie SuJu-M, miałam cichą nadzieję, że w końcu się wybije, bo kilkukrotnie przykuł moją uwagę. Jedno jest pewne: jeśli zagoszczą u niego Kyuhyun i Taemin, a wszystko to połączymy z melodyjnym głosem Henry'ego, bez wątpienia otrzymamy hit! Przynajmniej taką mam nadzieję. Trzymam za Henry'ego kciuki!

Jeśli chodzi o nowości w świecie K-popu, to chyba byłoby na tyle. Osobiście uważam, że zdecydowanie ciekawiej zapowiadają się teasery następujących comebacków. Maj nie był tak dobry pod względem powrotów jak się spodziewałam mimo to sprezentował nam tu kilka perełek takich jak 2PM, CL czy EXO.  Są jeszcze jakieś comebacki i teasery które wam się podobają, a ja nie zwróciłam tu na nie uwagi? Jeśli tak, piszcie w komentarzach, postaram się na wszystko odpowiedzieć. Miłego wieczoru :)



11 komentarzy:

  1. . CL - The Baddest Female trochę mi to przypomina taką hmm Miss Eliot i tą teraz co ejst nie pamiętam jej imienia ta raperka, która lubi róż, ubiera naszyjniki w słodycze heh heh nie wiem dlaczego ale spoko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. . 2PM - A.D.T.O.Y-lubię lubię:*
    och.. jak ciągną się za te gatki :D

    SHINHWA -This Love- piosenka taka bardzo rytmiczna do potańczenia ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. VIXX - Hyde oo to jest takie ach-fajne teledysk super :D

    Lee Hyori - Bad Girls-nie jestem fanką:P

    100% - Want you back to podnoszenie w powietrzu jest zarąbiste ;D

    Boyfriend - On & On-om nie nie dla mnie to sweet ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. EXO - Wolf fajne ale ja nie jestem ich jakoś mega fanką:D

    Lee Min Ho ja też tylko myślałam, że jest aktorem i to hmm genialnym i boskim ;D

    MBLAQ- jeśli chodzi o tych chłopców to mam do nich wielką słabość, a szczególnie do GO i Jego głosu ach-rozpływam się:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Powrót 2pm jest cudowny, obydwie piosenki strasznie mi się podobają. CL niestety jak dla mnie na nie, zawiodła mnie i spodziewałam się czegoś lepszego.
    EXO niestety się nie popisało. Poprzednia płyta była świetna, ale nowa piosenka mi się nie podoba. Reszty płyty nie słyszałam jeszcze, ale mam nadzieję, że jest lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie moim zdaniem CL się sprzedała, troszkę to przegadane i za bardzo w stylu G-dragona, no ale ujdzie.

      Usuń
  6. Piosenka CL i 2pm mi się podoba, reszty nie znam zespołów, więc raczej nie słuchałam, a piosenka "Wolf"... podoba mi się tylko choreografia ;/ Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opinie co do Wolf są mega podzielone. Fakt jednak, że po tylu miesiącach czekania, sm mogło zafundować nam z exo jakieś prawdziwe fajerwerki!

      Usuń
  7. Widzę inspiracja w pewnym sensie moim postem. :D Ale nie, nie znam żadnych z tych piosenek do moich kpopowych nowości należy tylko Gentleman od PSY. XD

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń