niedziela, 2 czerwca 2013

6 miesięcy !


Dobry wieczór czytelnicy! Zbliża się dość ważna dla mnie data, jest to 4 czerwca. W związku z tym, że tego dnia będę na wycieczce, a jutro będę się pakować, postanowiłam napisać notkę dzisiaj^^ Przejdźmy jednak do rzeczy. Tą ważną datą dla mnie jest pół roku odkąd założyłam bloga. Napisałam ponad 80 postów, zdobyłam 50 wiernych czytelników i obserwatorów, czego chcieć więcej?


Może nie jest to ogromne osiągnięcie, ale ja traktuje je jako swego rodzaju niewielki sukces, który będzie jednym z kilku kroczków do tworzenia wspaniałej i długiej (mam nadzieję) historii tego bloga. Jeśli jednak mamy dziękować, zróbmy to profesjonalnie! Największe podziękowania chciałabym skierować do dwóch osób. Minhae, mojej najlepszej przyjaciółki, która natchnęła mnie do założenia bloga. Drugą osobą jest bloggerka, Magdalena B, która była jedną z moich pierwszych obserwatorek. Do tej pory jest ze mną i regularnie śledzi moje poczynania i posty, za co jestem bardzo wdzięczna ^^. Chciałabym tylko powiedzieć... Naprawdę dziękuję wam wszystkim, że ze mną jesteście. Nawet pomimo tego, że moje notki czasem bywają nieskładne, a recenzje długie i nudne. Podsumowując, nie wszystko zawsze trzyma się tutaj kupy, a mimo to wciąż odwiedzacie mnie  i czytacie to, co uda mi się napisać. Moim największym marzeniem zakładając bloga było zyskanie czytelników, których może nie będzie wielu, ale będą do mnie systematycznie zaglądać. Ten cel zdecydowanie mogę oznaczyć jako zdobyty, bo bez was tego bloga by nie było. Wchodzicie tutaj i komentujecie moje wypociny, tym samym motywując mnie do pisania dalszych postów. Z jednej strony 50 obserwatorów nie jest ogromną liczbą, ale w najśmielszych marzeniach nie spodziewałam się, że będzie was aż tylu! Dziękuję!


Fighting~!

29 komentarzy:

  1. Jezu, ten szablon *.*

    I gratuluje gejciu <3 Powodzenia w dalszym pisaniu ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pewnością ta liczba w szybkim czasie wzrośnie ;D
    gratulacje i oby tak dalej kD

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) Życzę wytrwałości w pisaniu ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Omedetou !! ^.^ Wooo, Subarashi! Mój blog bdz obchodził w lipcu cały rok, a mam o połowę mniej czytelników niż Ty xD Pokłony dla Ciebie, a ja chyba muszę się bardziej postarać ;p Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla ciebie również gratuluję z okazji pół rocza ;) i również życzę sukcesów w blogowaniu. :D No ja przyznam że mnie zszokowała tym bardziej że przypomniała mi o jednym psychopacie. >.<

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh to już pół roku, ale zleciało. Niesamowicie duzo notek napisałaś ;) Gratuluje i życzę dalszych sukcesów? ;) Powodzenia ^.^

    OdpowiedzUsuń
  7. Plus śliczne tło <3 i nagłówek *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje :)
    Obserwujemy?
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego! :D
    Jeżeli cię to ucieszy to wiedz, że zdobyłaś dzisiaj nową czytelniczkę i obserwatorkę :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah, dziękuję! Mam nadzieję, że w takim razie będziesz zaglądać ;>

      Usuń
  10. Co tu dużo pisać po prostu uwielbiam twojego bloga :) /Meikime

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach, akurat trafiłam w tę datę, co za szczęście. <3 mam nadzieję, że wycieczka udana? :D
    W każdym razie, gratuluję! Mam nadzieję, ze wena Cię nie opuści, tak jak mnie w zeszłym miesiącu. Huh. Życzę długiej drogi z blogiem. <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje !!! i oby tak dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ah, gratuluję, ciekawe czy i mi kiedyś uda się osiągnąć coś podobnego. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Na pewno;) Trzeba jedynie wytrwałości^^

      Usuń
  14. 50 obserwatorów, którzy Cie obserwują, jest stokroć lepsze od 200, z których od czasu do czasu zajrzy garstka osoba, a jeszcze mniejsza ilość rzuci jakiś komentarz :>
    Cóż, nie pozostaje mi chyba nic innego,jak Ci pogratulować! Wytrwałości, ambicji, talentu do pisania, weny i po prostu tego, co osiągnęłaś już na tym blogu, a przecież jeszcze tyle do zdobycia :)Sukcesów życzę!
    Pozdrawiam.
    Zapraszam: www.konie-filmy-ksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie tak :) Lepiej żeby ta grupka była nieduża, ale wierna~

      Usuń
  15. Tymczasowo mam prywatny blog... więc jeśli chcesz go dalej odwiedzać to podaj mi swój adres e-mail a wyślę zaproszenie :)
    jusali8808@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Tymczasowo mam prywatny blog... więc jeśli chcesz go dalej odwiedzać to podaj mi swój adres e-mail a wyślę zaproszenie :)
    jusali8808@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Moim zdaniem bardziej od obserwatorów liczą się komentarze. Wtedy ma się lepszy podgląd na to kto to czyta. ^^ Tych osób nie musi być wiele, czasami nawet garstka potrafi uszczęśliwić, ponieważ ta garstka to naprawdę wspaniała garstka. :D Nom.
    Najlepsze życzenia! ^^

    OdpowiedzUsuń