sobota, 5 stycznia 2013

Double Trouble

Dwie Nany - podwójny kłopot
Nie wiem ostatnio co się dzieje, a chciałabym wiedzieć. Żyję byle jak, byle tylko iść do przodu. Wczoraj położyłam się spać niesamowicie śpiąca, a później znowu nie mogłam zasnąć przez dwie godziny. Uwielbiam, kiedy próbuję spać, a mój mózg urządza sobie imprezę w najlepsze i siedzę bezsennie do trzeciej, pozdrawiam.  Jedynym powodem, dla którego rano zwlokłam się z łóżka było to, że miałam obudzić Minhae, która dzisiaj jechała do Bytomia. O dziwo udało mi się dobudzić ją za pierwszym razem, i nie musiałam dzwonić aż do skutku. Dzień jakoś zleciał. Beznadziejnie, ale zleciał. Obejrzałam trochę dramy, posiedziałam na tumblrze, fanpage'u i tak dalej. Dzisiaj jeszcze musimy z Minhae przygotować przemówienie do piątkowego filmiku, a później już tylko czekać do lutego. Jak do tej pory zapowiada się, że to będzie najlepszy miesiąc roku, a na pewno lepszy niż styczeń. Comeback U-Kiss no i nareszcie ferie, które mam nadzieję będą wspólne ~ 

Zupełnie nie mam siły pisać, więc może teraz kilka słów na temat dramy, za którą się zabrałam.


Gak Lee (Micky Yoochun), książę z ery Josen zostaje przeniesiony o 300 lat w przyszłość do 2012 roku. W podróży towarzyszy mu jego świta: Man-bo Song (Min-ho Lee), Chi-san Do (Woo-sik Choi) i Yong-sool Woo (Seok-won Jeong). Niespodziewanie pojawiają się w pokoju należącym do Ha Park (Ji-min Han). Teraz książę musi odkryć jaki związek ma cała ta sytuacja z tajemniczą śmiercią jego żony. W teraźniejszości odnajduje również Se-na Hong (Yu-mi Jeong), kobietę która wygląda dokładnie tak, jak zmarła księżniczka.  (Opis: http://www.filmweb.pl/serial/Ok-tab-bang-eui+Wang-se-ja-2012-643754)


2 komentarze:

  1. Jak geje się spotkają to będzie koniec świata hahahaha <3

    OdpowiedzUsuń
  2. OOO do mnie jechała rozumiem :D
    JA też kładę się śpiąca, po chwili już jestem wyspana ;D

    OdpowiedzUsuń