piątek, 26 kwietnia 2013

Lalalalalala what's your name?


Nanananana Hej~! Nareszcie kończy się ta szkolna tortura i od środy będzie wolne. Jedyne co na pewno zauważyłam nie tylko u siebie ale i wśród swoich znajomych to to, że tak naprawdę wszyscy potrzebują wolnego, bo szkoła już wykańcza. Jesteśmy zmęczeni, wyjątkowo nie chce nam się starać, wszystko nas irytuje, etc. Dla uczniów pierwszych i drugich klas liceum będą to prawie dwa tygodnie wolnego, bo matury. Swoją drogą, powodzenia maturzyści, trzymam za was kciuki i życzę powodzenia!


Teraz, w ten piątkowy wieczór delektuje się chwilą spokoju. Weekend nie zapowiada się zbyt pracowicie. Jedynie wypracowanie na temat słuszności stanu wojennego na historię i trochę nauki na polski, dam radę. Ponadto mam do obejrzenia jakieś trzy filmy, sporo anime i dramę do dokończenia. Ten tydzień był bardzo męczący, ale udało mi się przeżyć go bez większego uszczerbku na zdrowiu czy psychice. Było wiele ocen, lepszych i gorszych i kilka razy nawet udało mi się wywinąć od dostania kosy, głupi ma zawsze szczęście~. Ten tydzień był też niezwykle udany ze względu na to, że dotarła do mnie dalsza część prezentów :) Płyty SHINee i Exo,  Paczka od Gejcia, Legginsy we wzorki i bransoletki z symbolem Infinite ^_^.


Nie muszę chyba mówić, że bardzo się cieszyłam. Właściwie nie mam dzisiaj weny na notkę. Chciałam tylko napisać co u mnie. Chwilowo lecę delektować się tigerem i somersby. Tak bardzo zdrowo~




6 komentarzy:

  1. Płyty <3 ile Hello Kitty o.o Miłego odpoczynku ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesz się wolnym :) i odpoczywaj bo potem znowu będziesz miała gorączkę w szkole by poprawiać oceny. :P Fajne prezenty. ^^ Somersby <3

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Potem wcale nie jest lepiej. Motywacja do nauki nie wzrasta, ale chociaż można w miarę wybrać, czego człowiek chce się uczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ech... szczęściara, do matury masz jeszcze ponad rok :P
    A tak wgl to chyba jesteś pierwszą osobą, która (tak jak ja xo) jednocześnie lubi: a) Koreę (choć tu chyba bardziej chodzi o fascynację :P), b) Miasto Kości, c) Czerwień Rubinu, d) Linkin Park... i parę innych. No cóż do tej pory myślałam, że ze mną jest coś nie tak (taka mieszanka jakby trochę wybuchowa), ale widzę, że albo obie jesteśmy całkiem normalne albo wręcz na odwrót ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To że inni są szarzy i zwyczajni nie znaczy, że mam uważać siebie za osobę nienormalną ~ Uważam, że to co obie lubimy jest bardzo fajne i specyficzne, i im większa róznorodność tym lepiej ~

      Usuń