środa, 26 czerwca 2013

It's Breaking News!


Hej kochani~. Jakiś czas temu miałam ambicję robić recenzję teledysków, ale brakło mi albo czasu, albo chęci, i zawsze robiłam krótkie podsumowanie miesiąca, czy też ostatnich tygodni. Nie mniej jednak, mój pierwszy k-popowy zespół powrócił z nowym japońskim singlem, więc pomyślałam, że wypadałoby coś tutaj o nim napisać. Tak więc pod lupę bierzemy dziś MV "Breaking News" zespołu SHINee!

Teledysk rozpoczyna  jedna, krótka kwestia, która mówi wszystko: "It's Breaking News". Chłopcy wychodzą z cienia, w którym pojawili się początkowo iii... zaczynają śpiewać. Każdy z nich zdecydowanie czaruje! To jeden z tych niewielu teledysków, w którym uważam, że wszyscy członkowie zespołu wyglądają po prostu niesamowicie. Jak to SM, teledysk oczywiście musi być w studiu, ale szczęście mają takie, że innego tła na ten teledysk niż studio, sobie nie wyobrażam. Sceneria w której występują chłopcy jest czarno-biała, zahaczając nawet lekko o bardzo ciemny granat. Wszystko utrzymane jest w jednej konwencji, więc nic dziwnego, że tło przypominające gazetę z wiadomościami, wygląda świetnie!


Jako pierwszy na ekranie pojawia się Jonghyun. Wygląda niesamowicie, bosko, przepięknie. Ma jedną z tych charakterystycznych w k-popie twarzy(nie wspominając już o głosie!), której nie da się z nikim pomylić. Nie ukrywam zdziwienia, które pojawiło się na mojej twarzy, gdy zobaczyłam go z platynową czupryną. A jednak wygląda niesamowicie. Chłopcy ubrani są bardzo elegancko, w większości mają na sobie koszule i żakiety w ciepłych kolorach, głównie pomarańczy. Ciepłe stylizacje świetnie kontrastują z zimnym i monochromicznym tłem. Co mogę powiedzieć o fryzurach? Jonghyun zdecydowanie najbardziej podbił moje serce. Po kilku nieudanych stylizacjach z  początków kariery mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że naprawdę świetnie wygląda również Minho- włosy podniesione do góry? Jestem na tak!  Key...Key jak Key, diva jak diva, jak zawsze świetny~ Pomysł z odsłonięciem czoła i przedziałek na środku to zdecydowanie dobry wariant jeśli chodzi o wygląd Key'a. Przejdźmy do Onew'a, bo on niesamowicie się zmienił. Wygląda niespodziewanie dorosło i ...męsko. Zdaje się mieć zdecydowanie mniej pucatą twarz niż zawsze i wreszcie wychodzą z niej męskie rysy! Ogromna, pozytywna metamorfoza. I jako ostatniego, jako moją osobistą wisienkę na torcie, weźmy Taemina. A raczej... TaeMANa. Wreszcie przestali tak bardzo eksperymentować z jego włosami, co ogromnie mnie cieszy. Mają ciepły, miodowy, lekko brązowy odcień i na zmianę zaczesane są na czoło lub podniesione lekko do góry. Wygląda to naprawdę świetnie i mój idol wreszcie przestaje przypominać dziewczynkę. Nowa fryzura uwydatnia jego przepiękne kości policzkowe!


Jeśli chodzi o układ taneczny, SHINee nie porwało mnie tym razem tak jak przy ,,Luciferze" czy ,,Replay", ale wciąż jest naprawdę dobry. Chłopcy są idealnie zsynchronizowani i pomimo tego, że ruchy nie są niesamowicie skomplikowane, daje to bardzo fajny i staranny efekt - innymi słowy: robi wrażenie. Co do samej piosenki, jest bardzo wpadająca w ucho. Japoński sprawia, że zdecydowanie łatwiej jest ją zaśpiewać i zanucić niż po koreańsku. Co do japońskiego, nie jestem ekspertem, ale wydaje mi się też, że chłopcy radzą sobie z nim bardzo dobrze. Podsumowując: SHINee wyglądają świetnie. Rap Minho jest tutaj ogromnym plusem, wszyscy czarują głosami i wyglądem. Nic dodać, nic ująć. Czy podobało mi sie?

Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak !

A co wy sądzicie o teledysku? Podobał wam się? Jesteście może fanami SHINee? Jeśli nie, jestem zarówno ciekawa opinii i fanów, jak i osób, które stykają się z nimi po raz pierwszy :) Miłego dnia~

PS Wypadałoby tutaj jeszcze wstawić teledysk, bo co to za zabawa, jeśli nawet nie wiemy, o czym mowa!



23 komentarze:

  1. Podoba mi się styl Shinee ^ ^ Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam SHINee, ale breaking news szczerze mówiąc nieszczególnie przypadło mi do gustu :c
    ooo, a kogo wolałaś w zettai kareshi? :}

    paku--paku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie umiałam wybrać. Na początku bardzo kibicowałam Soshiemu,ale później przekonałam się do Nighta x.x

      Usuń
  3. SHINee <3 Jak zwykle dobra robota :) Jestem z nich dumna ^^ Piosenka niesamowicie wpada w ucho, a teledysk można oglądać i oglądać :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż nie wszystkie ich piosenki mi się podobają, zawsze jestem z nich dumna, nie ważne co zrobią :3

      Usuń
  4. Przyznam, że ostatnią piosenką shinee, która mi się podobała była Lucifer. Te nowe jakoś do mnie nie przemawiają ;( Chyba wolę stare shinee, ale ciągle mam nadzieję, że czymś mnie jeszcze zaskoczą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego na 3 zdjęciu skądś kojarzę. xD
    Brzmią... tak popowo. Przez chwilę miałam wrażenie, że śpiewają po hiszpańsku czy coś. No cóż. W sumie rytm jest całkiem spoko i miło się ich słucha. Pewnie musiałabym się przyzwyczaić. Choć im dłużej ich słucham tym bardziej się przekonuje (właśnie słucham). xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach boybandy - czasy mojego dzieciństwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Choć nie słucham kpopu to Shinee bardzo lubię. Też byli pierwszym koreańskim zespołem jaki poznałam "Ring ding dong" i "Lucifer" czy "Halo"(o ile dobrze pamiętam) to hity. :D

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cała japońska płyta chłopaczków jest wspaniała. "Breaking News" na początku mnie nie urzekło,ale to SHINee i po kilkunastu przesłuchaniach ją polubiłam. Szkoda,że teledysk znów jest nagrywany w studiu,ale wynagradza to kolejna,powalająca choreografia. Jak zwykle spisali się na medal <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całej płyty jeszcze nie słuchałam, ale zamierzam :D

      Usuń
  9. Jeden z moich najulubieńszych koreańskich zespołów

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię parę piosenek SHINee, nie są moim ulubionym zespołem, nie interesuję się nimi za bardzo, mimo wszystko nie hejtuję ich, a Dino jest jednym z moich biasów (jego białe włoski mrau *o*). Niestety jednak, ostatnio ich piosenki nie przypadają mi do gustu :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uważam tak samo. Od pewnego czasu SHINee mnie nie zaskakują, a jednak przemawia przeze mnie ogromny sentyment do nich.

      Usuń